سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ایجاد تفرقه و اختلاف از ترفندهای دشمن است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف میان اقوام گوناگون ملت ایران از برنامه‌ها و ترفندهای دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، نادر قاضی‌پور در جمع مدیران، مسئولان ادارات، سازمان‌ها و اصحاب رسانه، اظهار داشت: ایجاد تفرقه و اختلاف میان اقوام گوناگون ملت ایران از برنامه‌ها و ترفندهای دشمن است.

وی بر لزوم هشیاری بیش از پیش مسئولان، مردم و جوانان تأکید کرد و ادامه داد: همه ما باید حمایت از دولت را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در راستای منویات مقام معظم رهبری اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه شوم دشمنان در تغییر دولت‌ها در سایر مملکت‌های اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران بسیار هوشیارتر از آن است که به دشمن اجازه دخالت و دست‌درازی در امور کشور را بدهد.

قاضی‌پور افزود: ایجاد باور قلبی در جوانان به اصل ولایت مطلقه فقیه و ایجاد عشق و محبت به وطن باید در رأس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

وی به اهمیت انتخابات آینده اشاره کرد و اذعان داشت: شناسایی افراد متعهد و شایسته از سوی مسئولان و مردم سبب استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه موجود در استان خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از تعطیلی برخی کارخانجات صنعتی در آذربایجان غربی انتقاد کرد و ابراز داشت: تعطیلی مراکز صنعتی و بیکار شدن عده‌ای به نفع هیچ کس نیست و مسئولان آذربایجان غربی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

قاضی‌پور در پایان به احیای دریاچه ارومیه اشاره و عنوان کرد: آذربایجان غربی یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل احیای دریاچه ارومیه نباید به بهای لطمه‌زدن به کشاورزی این استان تمام شود./س


برچسب ها: دشمن ، ارومیه ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.