سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس؛

كارگروه پژوهش حقوقي دفاع مقدس در واحد تهران شمال كليد خورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران- شمال در جريان بازديد از چهارمين نمايشگاه كتاب دفاع مقدس با حضور در غرفه‌ي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، از تشكيل كارگروه پژوهش حقوقي دفاع مقدس در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "مسعود اخوان‌فرد"،  با اشاره به پيوند دانشگاه و جبهه در عرصه‌هاي مختلف اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه‌هاي مختلف دانشگاهي از جمله دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد اسلامي در اين عرصه ورود كرده‌اند .

 وي با اشاره به امضاي تفاهم‌نامه‌ي دانشگاه آزاد اسلامي با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ادامه داد: بر اساس هماهنگي‌هاي صورت گرفته شده كارگروهي براي پژوهش ابعاد حقوقي جنگ عراق عليه ايران تشكيل شده است كه در آينده‌ جزئيات آن اعلام خواهد شد.

 رئيس دانشگاه آزاد تهران – شمال با بيان اينكه دفاع مقدس و جبهه‌ حق عليه باطل خود يك دانشگاهي عظيم بود، افزود: بايد از دانشگاه دفاع مقدس در ابعاد مختلف بهره گرفت كه اين تعاملات نيز ابعاد مختلفي را در عرصه‌هاي گوناگون در بر مي‌گيرد .

وي سطح فعاليت‌هاي صورت گرفته پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس را خوب ارزيابي كرد وگفت: عرصه‌هاي علمي نيازمند مباحث عالمانه‌ي برگرفته از دفاع مقدس است كه با حمايت اين پژوهشگاه مسير رسمي شدن اين دوره‌ها در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري هموار شده است .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.