سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

افزایش درآمد گمرکات استان کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، گفت: درآمد گمرکات استان کرمانشاه از ابتدا تا پایان مهر امسال 824 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ علی سعدالدین گفت:گمرکات استان کرمانشاه در مدت یاد شده 446 میلیارد ریال درآمد داشته است.


وی در ادامه به امانات پستی انجام شده از سوی گمرک کرمانشاه اشاره کرد و گفت: یک هزار و 78 بسته امانت پستی به وزن سه هزار و 724 کیلوگرم و به ارزش 247 میلیون و 917 هزار و 100 ریال از طریق گمرک کرمانشاه وارد شده است.

سعدالدین گفت: همچنین 905 بسته امانت پستی از طریق گمرک کرمانشاه به وزن چهار هزار و 888 کیلوگرم و به ارزش 260 میلیون و 509 هزار ریال از کشور خارج شده است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه یاد آور شد: از ابتدای امسال تاکنون 242 هزار و 121 نفر مسافر از طریق گمرکات کرمانشاه، پرویزخان و خسروی وارد کشور شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

سعدالدین، همچنین آمار مسافران خروجی از گمرکات کرمانشاه، پرویزخان و خسروی را 243هزار و 935 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد مسافر خروجی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.   ش ک

برچسب ها: افزایش ، درآمد ، گمرکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.