سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

سیستان و بلوچستان فاتح رقابت های کریکت مردان کشور شد

رییس هیئت انجمن های ورزشی سیستان و بلوچستان گفت: تیم کریکت مردان استان توانست در دور رفت رقابت های قهرمانی کریکت کشورکه در زاهدان برگزار شد مقام های نخست تا سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، محمد پیری اظهارکرد: در نخستین دوره رقابت های رفت لیگ کریکت آقایان که با حضور 9 تیم از استان های فارس، گلستان، یزد و سیستان و بلوچستان در دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد تیم جوانان ایرانشهر از سیستان و بلوچستان توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها تیم جوانان ایرانشهر با پیروزی در تعداد 6 مسابقه و کسب 12 امتیاز بر سکوی نخست و تیم های کریکت منطقه آزاد چابهار با 10 امتیاز به مقام دوم و تیم سراوان نیز به مقام سوم قهرمانی کشور دست یافتند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد 2 هزار ورزشکار در این رشته ورزشی در استان فعالیت دارند لذا سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از قطب های مهم کریکت در کشور محسوب می شود.

پیری خاطرنشان کرد: دور برگشت این رقابت ها در دی ماه سال جاری به میزبانی یکی از استان های یزد و یا فارس برگزار خواهد شد.

گفتنی است: نخستین دور رفت لیگ کریکت مردان از ششم آبان ماه به مدت 8 روز در زمین شماره 2 دهکده المپیک زاهدان و با حضور 7 داور برگزار شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.