سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام صدا و سیمای مرکز کردستان:

شبکه کردستان 70 درصد مخاطبان را جذب کرده است

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به موفقیت‌های این مرکز، از جذب 70 درصد از مخاطبان توسط شبکه استانی خبر داد.

به گزارش ،گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی مرادی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران تولید و پخش سیمای مرکز کردستان به تلخی و شیرینی فعالیت در حوزه سیما اشاره و اظهار کرد: موفقیت در حوزه رسانه و بویژه بخش سیما حاصل فعالیت و مدیریت مشارکتی است و قائم به فرد نیست.

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز کردستان همچنین یادآور شد: کسب تجربه، صبوری و درایت در حوزه سیما برای موفقیت همکاران سیما ضروری است.

مرادی همچنین با قدردانی از زحمات تمامی همکاران سیمای مرکز کردستان، ارزیابی مخاطبان کردستانی از برنامه‌های شبکه استانی را قابل توجه دانست و بیان کرد با وجود ماهواره‌های رقیب فارسی و کردی در منطقه، شبکه استانی توانسته است که 70 درصد مخاطبان را به خود جلب کند.

معاون سیمای مرکز کردستان نیز ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر همکاران حوزه سیما در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی از روند رو به رشد ترقی و تعالی برنامه‌های سیما اظهار رضایت کرد.

حمید نظیری‌آستانه یادآور شد: با وجود توانمندی خاص هنرمندان استان در زمینه مستند و فیلم کوتاه این امکان وجود دارد که بتوان نیروهای مستعد و کاردان را برای خدمت در سایر مراکز صدا و سیما به کار گرفت.

در این جلسه حجت‌الله رشیدی مدیر پخش سیمای سابق مرکز به عنوان مدیر تولید و علی لطیفی مسئول هماهنگی سیما نیز به عنوان سرپرست پخش سیما معرفی شدند.
برچسب ها: کردستان ، مخاطبان ، شبکه ، سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.