سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور پيامي

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد درگذشت عسگراولادي را تسليت گفت

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پيامي درگذشت مبارز و مجاهد انقلابی مرحوم حبیب الله‌ عسگر اولادی را تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن پيام اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زير است:

سم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون.

رحلت و فقدان مجاهد  و مبارز  انقلابی و یار وفادار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری  آقای حاج حبیب‌الله عسگراولادی موجب تاثر و تالم شدید مردم شریف ایران اسلامی بالاخص فعالین سیاسی و دانشجویی کشور شد.

ایشان از  مبارزین نهضت اسلامی بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته، اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این اندوه بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

این مبارز واقعی از جمله یاران مخلص و واقعی امام راحل و رهبری عزیز بودند که در سراسر عمر با برکت خویش منشاء برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی و اقدامات انجام شده در مسیر خدمت رسانی به مردم مستضعف جامعه،حضور فعال و ثمر بخشی داشته و از آنان حمایت و پشتیبانی کردند.

تلاش‌های این مبارز جلیل الشان و خدمات ایشان در عرصه‌های مختلف و در راه شکل‌گیری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

به روح پاک آن مجاهد انقلابی و نستوه درود می‌فرستیم و علو درجات این مبارز فی سبیل الله را از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

 اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه اول)

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.