سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

9 کشته و زخمی در انفجارهای مقابل ساختمان دفتر استاني حزب کمونيست حاکم بر چين+ عکس

پليس و رسانه هاي چين اعلام کردند بامداد چهارشنبه در پي وقوع چند انفجار مقابل ساختمان دفتر حزب کمونيست در استان شانشي ، در شمال چين ، يک تن کشته شد و 8 تن ديگر نيز زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، پليس شهر تاي يوان ، مرکز استان شانشي اعلام کرد حدود ساعت هشت صبح امروز (نيمه شب به وقت گرينويچ) چند انفجار پي در پي با فاصله زماني چند دقيقه ، نزديک ساختمان دفتر حزب کمونيست در اين شهر روي داد. اين انفجارها ناشي از چند بمب کوچک دست ساز بود.

 يک پايگاه اطلاع رساني دولتي به نقل از پليس اعلام کرد در اين حمله يک تن کشته شد و هشت تن نيز زخمي شدند که حال يکي از آنها وخيم گزارش شده است.
بنا به اعلام تلويزيون دولتي سي.سي.تي.وي ، به حدود 20 خودرويي که در 20 متري محل انفجار پارک شده بودند ، خسارت هايي وارد شد.
اين در حالي است که دوشنبه هفته گذشته نيز خودرويي در ميدان تيانانمن پکن آتش گرفت. در اين حادثه که پليس آن را حمله اي تروريستي دانسته و هنوز کسي مسئوليت آن را بر عهده نگرفته است ، 5 نفر کشته و 40 نفر زخمي شدند. مقامات چين يک گروه جدايي طلب وابسته به قوم اويغور را که در منطقه وسيعي در غرب کشور فعال هستند ، مسئول اين حمله دانسته اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انفجار ، چین ، کمونیست ، زخمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.