سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/هفته هشتم ليگ برتر فوتسال

گيتي پسند از فرش به عرش رسيد

روز نخست هفته هشتم ليگ برتر فوتسال با پيروزي قاطعانه گيتي پسند به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در جريان برگزاري رقابت هاي هفته هشتم ليگ برتر فوتسال، امروز گيتي پسند تيم فرش آرار را در اصفهان ميزباني کرد که در اين ديدار شاگردان لک که گويا اردوي مناسبي را در ازبکستان پشت سر گذاشته اند و با آمادگي هرچه تمام تر براي تکيه به صدر جدول استارت زده اند، توانستند تيم فرش آرا را که اين روزها مدعي ظاهر شده با نتيجه سنگين 7 بر صفر شکست دهند.

تعطيلات اجباري فصل که براي گيتي پسند آمد داشته است 2 پيروزي پر گل و متوالي ليگ برتري را براي اين تيم که در هفته هاي گذشته عملکرد دلچسبي نداشت به ارمغان آورده است.

گل هاي اين ديدار توسط مهدي جاويد (3)، احمد اسماعيل پور (2) و افشين کاظمي (2) براي گيتي پسند و علي عبدالهي براي فرش آرار به ثمر رسيد.

در ديگر ديدار اين هفته هلال احمر تبريز که اين روزها نشانه اي از تيم قعر جدولي فصل گذشته را ندارد 2 بر صفر منصوري را شکست داد تا نقطه پاياني بگذارد بر عملکرد مطلوب چند هفته گذشته تيم منصوري و اين تيم را در تبريز شکست داد.

محسن خبيري که روحيه و انگيزه بسياري به هلال احمري ها تزريق کرده تا مدعي ظاهر شوند استارت ديگري براي جهشي صعودي زد.

گل هاي اين ديدار توسط حميد واحدي و حسن محمدي به ثمر رسيد.

اما در ديدار پاياني اولين روز هفته هشتم، تيم پتروشيمي ماهشهر که نا کنون حتي يک امتياز هم به خود اختصاص نداده است با وجود شکست برابر ماهان تنديس قم، مقابل حريف خود دست و پا بسته ظاهر نشد و در ازاي 6 گل دريافتي، 4 گل به ثمر رساند.

ماهان تنديس در اين بازي اثبات کرد نشانه اي از روزهاي نخست خود ندارد تا ديگر جايي در بين مدعيان نداشته باشد.

پايان متن/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.