سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعبیر خواب آدم خواری

برخی معتقدند که تمامی خواب‌ها قابل تعبیر هستند و بعضی دیگر می‌گویند که تنها خواب‌های هدفمند و با انگیزه، حامل پیام یا آگاهی بخش هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور کلی خواب و رؤیا بر سه قسم است، چنان که رسول گرامی اسلام (ص) می‏فرماید: «الرؤیا ثلاثة: بشری من الله، و تحزین من الشیطان، والذین یحدث به الانسان نفسه فیراه فی منامه؛ خواب و رؤیا سه گونه است. گاهی بشارتی از ناحیه خداوند است، گاه وسیله غم و اندوه از سوی شیطان و گاه مسائلی است که انسان در فکر خود می‏پروراند و آن را در خواب می‏بیند»، (میزان‏الحکمه، ج. ۴، ص. ۱۶، انتشارات مکتبه ‏الاسلامی).

به هر ترتیب تشخیص این که چه خوابی صادق است کار دشواری است و اساسا تعبیر کردن خواب جنبه الهامی دارد و با صفای باطنی به دست می‏آید.

در هر صورت اگر رؤیا صادقه باشد بیانگر واقعیت است و از گذشته یا آینده به درستی خبر می‌دهد و یافتن برخی پاسخ‌ها و دستیابی به منابع می‌تواند از این نمونه باشد

تعبير خواب آدم خواری به روايت تام چت ویندرا

اگر در خواب آدمی را خورد، تعبیرش آن باشد که آرزو دارد هوش، استعداد و ثروت او را تصاحب کند.

آدمخواری در خواب رویای ترسناکی نیست، می توان احتمال داد دلیل چنین بر خوردی با موضوع آدمخواری به وحشیانی که فقط مغز دیگران را می خورند که از قوای فکری و ذهنی آنها متمتع شوند بی ارتباط نباشد.

ناگفته نماند عمل نادانسته وحشیانه آدم خوار امروزه نیز به نوعی با انسان متمدن ارتباط می یابد یعنی انسان متمدن میل بسیاری به تصاحب صفات ممتاز و مشخصات قابل توجه رقیبان خود دارد.

موضوع اصلی خواب قرار گرفتن آدمخواری، به این تعبیر نیز می تواند باشد که میل و هیجان شدیدی برای پرخوری و جود دارد.

تعبیر دیگرش میل به یکی شدن و فرو رفتن به وجود پدر و مادر است، یعنی رسیدن به جائی که آغاز شده ایم، یعنی راه معکوس تولد را در پیش گرفتن

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
جابر
۲۰:۳۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۲
زنده باشی سلیم.