سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدار هيئت حقوق بشري بحرين با "اميل لحود"

فعالان بحرینی با رئیس جمهور سابق لبنان در بیروت دیدار کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار؛  هیئتی از مرکز حقوق بشر بحرین با "امیل لحود" دیدار کرد و وی را در جریان نقض گسترده حقوق بشر در این کشور و بویژه احکام سخت گیرانه صادره از دادگاه های بحرینی ضد مخالفان این را کشور قرار داد.

"یوسف ربیع "در رأس هیئتی از مرکز حقوق بشر بحرین در دیدار با "امیل لحود" گفت: این سفر برای مطلع کردن سران و چهره های برجسته کشورهای عربی از خواسته های آزادیخواهانه ملت های عرب صورت می گیرد.

"یوسف ربیع" رئیس مرکز حقوق بشر بحرین در این باره به خبرنگار تلویزیون المنار گفت: این دیدار در راستای تحولات منطقه ای و بین المللی که مسئله بحرین به عنوان یکی از مسائل منطقه است صورت گرفته است.

وی از توجه و حمایت رئیس جمهور سابق لبنان به خواسته های مردم بحرین قدرانی کرد.
از سوی دیگر "امیل لحود" درباره حوادث اخیر طرابلس در شمال لبنان ابراز نگرانی کرد و گفت: نبود اقتدار دولت در این منطقه به شدت نگران کننده و بیانگر پیامدهای بسیار ناگواری در آینده است.

وی افزود: گره زدن سرنوشت تشکیل دولت لبنان به تصمیم های سران گروه ها و احزاب این کشور و طرف های تحریک کننده آنها خطرناک است و باید با آنها مقابله کرد.
وی بر ضرورت خنثی کردن فتنه در لبنان تاکید و خاطر نشان کرد: طرف هایی که تلاش دارند بحران سوریه را به لبنان وارد کنند، باید تلاش خود را متوقف کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.