سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سرور و سالار شهیدان بهترین الگوی استکبار ستیزی است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: سرور و سالار شهیدان بهترین الگو برای کشورهای آزادی خواه و مسلمانان برای استکبار ستیزی است.

فدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:تمام رخداد ها در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران از واقعه کربلا و قیام امام حسین (ع) سرچشمه می گیرد زیرا ایشان راه آزادگی و ظلم ستیزی را به مسلمانان نشان داد و ایرانیان به خوبی راه امام خود را در پیش گرفته اند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که سرور و سالار شهیدان بهترین الگو برای استکبار ستیزی است تصریح کرد :سرور و سالار شهیدان بهترین الگو برای کشورهای آزادی خواه و مسلمانان برای استکبار ستیزی است امام حسین (ع) می فرمایند:"از آستان همت ما ذلت دوراست"و ایشان در جمله ای دیگر می فرمایند"مثل من با مثل یزید بیعت نمی کند "و در این رابطه جملات گوهر بار سرور و سالار شهیدان زیاد است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با تاکید بر قیام عاشورا سرچشمه روحیه حماسی ملت و مسئولین نظام است اضافه کرد :روحیه های حماسی ملت ایران در کنار مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد به ویژه استکبار ستیزی از قیام عاشورا نشعت می گیرد.

فدایی در خاتمه اظهارداشت :مقام معظم رهبری فرزندی از فرزندان امام حسین (ع) است که این چنین می خروشد و همانند امام راحل فرمودند:"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"امیدواریم همه ما ادامه دهنده خون و راه شهدای انقلاب اسلامی باشیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.