سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: در خون ذوب آهنی ها حتی یک سی سی کم کاری نیست

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص ابقای لوکا بوناچیچ برای سرمربیگری این تیم گفت: ماندن لوکا بوناچیچ خبر خوبی بود که من و سایر بازیکنان تیم ذوب آهن را خوشحال کرد.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خبر ابقای سرمربی تیم ذوب آهن برای بازیکنان این تیم خوشحال کننده بود. لوکا مربی خوبی است و از لحاظ فنی در سطح مناسبی قرار دارد.
وی تصریح کرد: بوناچیچ زحمات زیادی برای تیم ذوب آهن کشید اما فکر می کنم ما بعد از پلی آف فرصت زیادی برای بدنسازی نداشتم.
دست لوکا هم برای جذب بازیکنان خوب بسته بود چرا که همه بازیکنان جذب باشگاه های دیگر شده بودند و این موضوع کار را برای وی سخت کرد.
حیدری تأکید کرد: با توجه به تجربه ای که در تیم فوتبال پرسپولیس داشتم می دانم که بعد از نیم فصل شرایط بهتری برای تیم ذوب آهن رقم خواهد خورد.
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تکل سینا عشوری اذعان داشت: سینا عشوری بازیکن با تعصب و خوبی است. به نظر می رسد وی در خستگی تصمیم به تکل گرفت .
ما یک دوران سخت بدنسازی داشتیم و بدون ریکاوری با تیم خوب راه آهن بازی کردیم که فکر می کنم وی تکل را از روی خستگی زده است.
حیدری بیان داشت: صحبت هایی که در مورد کم کاری بازیکنان شده تا بوناچیچ استعفا دهد درست نیست من فکر می کنم در خون ذوب آهنی ها حتی یک سی سی کم کاری نیست .
ما از ابتدای لیگ بد آوردیم و 6-7 گل از 40 متری خوردیم که اصلاً انتظارش را نداشتیم.
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: قبل از تعطیلی نیم فصل با تیم نفت تهران بازی داریم که امیدواریم بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم من فکری می کنم اگر این بازی را با برد پشت سر بگذاریم می توانیم یک هفته استراحت کنیم و ریکاوری خوبی داشته باشیم .
حیدری خاطرنشان کرد: امیدواریم  ذوب آهن دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

انتهای پیام / مح
برچسب ها: خبر ، ابقای ، ذوب آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.