سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره مشکات با رویکرد کرامت انسانی اجرا می شود

شهردار منطقه 15 در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره مشکات در منطقه که با حضور مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد ، بر توجه به رویکرد کرامت انسانی در آموزش های جشنواره مشکات تاکید کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15 ، دکتر انجمنی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یوم ا... 13 آبان خاطر نشان کرد : از کسانی که با تلاش و درایت خود توانستند در اولین جشنواره مشکات بین مناطق 22 گانه تهران خوش بدرخشند تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم در سالجاری پربارتر از سال گذشته در این جشنواره حضور داشته باشند .
 
وی افزود : آموزش های شهروندی باید به سمت و سویی حرکت کند که شهروند مسوول داشته باشیم و در این صورت است که می توانیم معطوف بر اهداف و سیاستهای مدیریت ارشد شهری باشیم .
 
شهردار منطقه 15 با اشاره به اینکه سرای محلات ما باید کانون آموزش باشند ، یادآور شد : همه ما تا زمانی که زنده ایم نیاز به آموزش داریم ، پس باید یاد بگیریم و یاد بدهیم و این آموزش ها باید از خانواده و به صورت خانه به خانه شروع شود ، این امر میسر نیست مگر با یاری محلات .
 
در ادامه ابوالفضل رفیع مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ضمن تبریک انتصاب دکتر انجمنی به سمت شهردار منطقه 15 ، از ایشان به عنوان مدیری فرهنگی ، پویا و پرتحرک یادکرده و اظهار امیدواری نمود با حضور ایشان در منطقه گام های محکم و جدی تری در راه توسعه مدیریت شهری برداشته شود .
 
وی افزود : رویکرد انسانی – تربیتی ،  همکاری های بین بخشی ، ارتقاء فرهنگی و ارائه آموزش مستقیم و غیر مستقیم ، تقویت روحیه محله محوری و پر رنگ شدن نقش حوزه های دیگر نسبت به حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله ویژگی های جشنواره مشکات است .
 
این گزارش حاکی است ، علوی دبیر جشنواره مشکات نیز به تشریح محورهای جشنواره شامل سبک زندگی و الگوی مصرف، آپارتمان نشینی و حقوق همسایگی ، محیط زیست شهری ، پسماند و پاکیزگی محله ، زیبایی شهری ، فرهنگ ترافیک ، اتوبوس ، مترو، تاکسی و حمل و نقل عمومی و ... پرداخت .
 
شایان ذکر است ، در این جلسه معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت چشمگیر منطقه در اولین جشنواره ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به بیان ویژگی های ترافیکی منطقه و اهمیت آموزش شهروندی در استفاده از حمل و نقل عمومی و بهره مندی از تجهیزات لازم در جهت بالا بردن ایمنی شهروندان و رحیمی مسوول ستاد بحران منطقه به تشریح عملکرد ستاد بحران ، ارائه آموزش های لازم در اماکن عمومی و پایدار سازی آموزشها  پرداختند و در پایان احکام مسوولیتی کادر ستاد منطقه ای و محله ای  طرح مذکور به مدیران و مسوولان مربوطه اعطاء شد . 
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، کرامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.