سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداش پور:

سطح مسابقات نظامیان جهان در حد خودش بالا بود/برای تصاحب دوبنده تیم ملی تلاش می کنم

قهرمان مسابقات کشتی آزاد نظامیان جهان گفت: شاید سطح رقابتهای نظامیان به اندازه مسابقات جهانی بزرگسالان بالا نبود اما به واقع در این تورنمنت کشتی های بسیار دیدنی و جذابی را شاهد بودیم.

سعید داداش پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور کلی قیاس کردن مسابقات جهانی کشتی آزاد نظامیان با رقابتهای جهانی این رشته در رده سنی بزرگسالان کاری کاملاً غیر منطقی است چرا که در این میدان بهترین ها حضور دارند.
 
وی ادامه داد: در هرصورت مسابقات نظامیان در حد واندازه خودش کیفیت مطلوبی داشت و در برخی اوزان کشتی گیران عنوان داری حضور داشتند که همین موضوع جذابیت مسابقات را دو چندان کرده بود.
 
آزادکاروزن 74 کیلو گرم کشورمان درباره وضعیت خودش در این مسابقات گفت:با توجه به حضور در چند مرحله اردو تدارکاتی آمادگی مناسبی برای شرکت در مسابقات جهانی نظامیان داشتم به همین منظور با قدرت در مقابل تمامی حریفان کشتی گرفتم که خوشبختانه توانسم روی سکوی نخست قرار بگیرم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به پوشیدن دوبنده تیم ملی بزرگسالان هم فکر می کند گفت:مگر می شود کشتی گیری به این مهم فکر نکند،در هر صورت مسابقات نظامیان جهان برای من استارتی بود در جهت ملی پوش شدن در تیم ملی بزرگسالان که مطمئن باشید با همه وجود تلاش خواهم کرد تا در نهایت به دوبنده تیم ملی برسم.
 
داداش پور در خصوص مسابقات لیگ برتر کشتی سال جاری نیز اظهار کرد:علی رغم آنکه اکثر رشته های ورزشی هر ساله لیگی منظم و منسجم را دارند اما  متأسفانه در کشتی این شرایط برقرار نیست و همواره با اما و اگر این رقابتها برگزار می شود.در هر صورت در سال جاری قرار است من برای تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار کشتی خواهم گرفت وامیدوارم این تیم همچون دو سال گذشته به مقام قهرمانی برسد.

انتهای پیام/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.