سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمینار آموزشی ارتباطات موثر شهروندی در محلات جنوب غرب پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18؛ از برگزاری سمینار آموزش ارتباطات موثر شهروندی در محلات این منطقه خبر داد.

نامداری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری سمینار آموزشی ارتباطات موثر شهروندی در محلات منطقه 18 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقاء سطح آمادگی شهروندان در ارتباطات موثر شهروندی در دست اجراست.

نامداری با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این سمینار آموزشی شهروندان تحت نظر کارشناسان مجرب اجتماعی با مفاهیمی از جمله تعریف ارتباط، انواع ارتباط، اهمیت ارتباط بین فردی و موانع ارتباط موثر آشنا می شوید.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره های آموزشی ارتباطات موثر شهروندی در سرای محلات منطقۀ 18، از جمله محله خلیج فارس شمالی با مشارکت و همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی نواحی 7 گانه، مدیران محلات منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

نامداری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقۀ 18 افزود: برگزاری نشست هم اندیشی معاون و مدیران نواحی 7 گانه با ائمه جماعت مساجد، توزیع گسترده کتاب ورزش در خانواده ویژه شهروندان، برگزاری دوره های آموزشی عوامل تأثیر گذار بر استرس و خشم، افزایش قند خون، پوکی استخوان بانوان، عوامل موثر بر بهداشت روان زن در خانواده، شناسایی علائم بهداشت فردی در دوران بلوغ و فرزند پروری از اقدامات دیگر شهرداری منطقۀ 18 است.

انتهای پیام//
برچسب ها: موثر ، مجرب ، مفاهیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.