سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كسب رتبه برتر بانك انصار در سومين دوره ارزيابي "مدیریت سلامت اداری"

مراسم اختتاميه سومين دوره ارزيابي جایزه مدیریت سلامت اداری با معرفي برگزيدگان اين دوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله ابراهیمی مدیر عامل بانک انصار بعد از کسب جایزه طلایی سومین دوره‌ی ارزیابی مدیریت سلامت اداری اظهار داشت: مجموعه اقدامات وسیعی در حوزه جذب منابع انسانی و گزینش، کنترل و نظارت کارکنان و هم‌چنین آموزش ارتباط با مشتریان و بانکداری اسلامی انجام شده و همین‌ امر منجر شد تا بانک انصار به عنوان یک سازمان برتر شناخته شود.

وی افزود: بانک انصار از همان ابتدا برای جذب همکاران خود گزینش‌هایی متناسب با ماموریت‌های بانکی از افراد انجام داده است و کارکنان را پس از جذب تحت کنترل نظارت و آموزش‌های متوالی قرار داد.

ابراهیمی با بیان این‌که در حوزه شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی کارهای خوبی انجام شده،گفت: برهمین اساس به لطف خدا از افراد متدین، متعهد و متخصص در این حوزه شناسایی شده و به کار گرفته‌ایم.

مدیر عامل بانک انصار ادامه داد: در حوزه ساختاری و برنامه‌ریزی نیز توانسته‌ایم برنامه‌های خوبی را تدوین کنیم که موجب شفافیت و هم‌چنین یکپارچگی روند کاری بانک شود. هم‌چنین سیستم بازرسی و کنترل و کشف تقلب پیاده‌سازی شده است تا بانک را از هرگونه ریسک خطر‌پذیر مصون بدارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که تمامی فرایند‌های بانک انصار اتوماتیک و الکترونیکی هستند توانسته‌ایم کنترل‌های بسیار خوبی را در این زمینه اعمال کنیم.

ابراهیمی با اشاره به این‌که بانک متبوعش اولین بانکی بوده است که نظارت فقهی را فعال کرده، گفت: در این کمیته تمامی فرآیند‌ها کنترل و نظارت شده و سپس مورد تصویب قرار می‌گرفت که همین امر منجر شد تا شاهد ارتقای خوبی در این حوزه باشیم.

گفتني است،مراسم اختتاميه سومين دوره ارزيابي جایزه مدیریت سلامت اداری با معرفي برگزيدگان  اين دوره  برگزار شد. در سومین دوره ارزیابی مدیریت سلامت بانک انصار برنده جایزه زرین، بانک پاسارگاد برنده جایزه نقره‌ای و شهرداری تهران و بانک مهر اقتصاد برنده جایزه برنزی شدند.

این همایش توسط دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری تحت نظر شورای ارزیابی قوه قضاییه است که امسال سومین دوره‌ی آن برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اداری ، سلامت ، بانک ، مدیریت ، جایزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.