سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

بررسی برگزاری مراسم خاکسپاری مرحوم عسگراولادی توسط جمعی از گروه‌ها

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مراسم تشیع و ختم عسگراولادی گفت: اکنون مراسم تشیع و محل دفن وی توسط گروهی از اعضای حزب موتلفه، کمیته امداد حضرت امام، جبهه پیروان و سایر مراکز مرتبط با عسگراولادی در حال بررسی بوده و هنوز روز و ساعت دقیق آن مشخص نشده است.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت "حبیب‌الله عسگراولادی" اظهار داشت: عسگراولادی به عنوان رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو موسس آن و دبیرکل سابق حزب موتلفه اسلامی سال‌ها خدمت کرد.

وی افزود: یار دیرین و صدیق انقلاب همراه و هماهنگ با خط امام و رهبری با سابقه درخشان مبارزاتی و خدمت به انقلاب اسلامی مردم ایران صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.

وی افزود: بنده به عنوان سخنگوی جبهه پیروان خروج ملکوتی وی را به محضر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، خانواده آن مرحوم، اعضای حزب موتلفه اسلامی و اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و همه علاقمندان تسلیت عرض می‌کنم.

سجادی تصریح کرد: عسگراولادی زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرده و تا آخرین لحظات به فکر خدمت به انقلاب و مردم بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مراسم تشیع و ختم عسگراولادی خاطرنشان کرد: اکنون مراسم تشیع و محل دفن وی توسط گروهی از اعضای حزب موتلفه، کمیته امداد حضرت امام، جبهه پیروان و سایر مراکز مرتبط با عسگراولادی در حال بررسی بوده و هنوز روز و ساعت دقیق آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، سال ، خدمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.