سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ضرورت توجه به هشدار رهبر درباره پیری جمعیت کشور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: هشدار رهبر معظم انقلاب درباره پیری جمعیت کشور موضوعی بسیار مهم و توجه به آن امری ضروری است.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای فرهنگ سازی در این خصوص صرفا نباید به برپایی همایشها بسنده کرد، بلکه باید در راستای اغنای نخبگان تلاشی وافر و جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: امروز باید متدینین و نخبگان دست در دست یکدیگر از ظرفیت و طراوت جوانی رو به کاهش کشور صیانت کنند تا بتوان همچنان با تکیه بر آن مشکلات پیش روی ایران اسلامی را برطرف کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: اگر برای این هشدار جدی رهبر معظم انقلاب از همین امروز برنامه هایی مدون و اجرا نشود شاید فردا و فرداها برای اقدام در این خصوص دیر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با تأکید بر لزوم آسیب سنجی درباره علل بالا رفتن سن ازدواج، افزود: در این زمینه باید برخی دلایل مطروحه نظر فقدان خانه، شغل و درآمد را مورد بررسی قرار داد، هرچند تصوراتی غلط نظیر اینکه برای اقدام به ازدواج باید خانه ملکی داشت نیز قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: رهبری درباره جمعیت کنونی کشور نیز نقطه نظرات کارگشایی ارائه فرمودند که حداقل جمعیت کشور باید 150 میلیون نفر باشد.

علاءالدینی اضافه کرد: اظهارات معظم له در خصوص برخی نگرانی ها از چگونگی اداره چند فرزند نیز روشنگر است، در منظر ایشان آینده نگری ها باید به این صورت ترسیم شود که در نهایت این فرزندان خود به مدیرانی لایق تبدیل می شوند و نگرانی ها در این زمینه جایگاهی ندارد./س


برچسب ها: هشدار ، رهبر ، پیری ، فرهنگ سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.