سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نباید از خوی استکباری امریکا غافل شویم

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: در مسیر حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران با دولت امریکاهم مذاکره خواهیم کرد و نباید از خوی استکباری امریکا غافل شویم.

فدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مذاکره ایران با امریکاگفت:علی رغم اینکه هم اکنون در پشت میز مذاکره با دولت آمریکا قرار داریم به تعبیر مقام معظم رهبری به آنها خوش بین نیستیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ظرفیت ملت ایران با برخورداری از قشر جوان فرهیخته و ولایت مدار ترسی از ایستادگی در برابر استکبار جهانی را ندارد با این شرایط در مسیر حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران با آنها هم مذاکره خواهیم کرد و نباید از خوی استکباری امریکا غافل شویم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با اشاره به فرموده امام راحل " رابطه ما با امریکا رابطه گرگ و میش "است اضافه کرد :امام خمینی (ره)فرموده اند"رابطه ما با امریکا رابطه گرگ و میش "است زیرا ظلم ماهیتی درندگی دارد و این موضوع برای دنیای امروز به اثبات رسیده است .

فدایی با گذری به حجوم جاسوسی امریکا از طریق استراق سمع به بیشتر کشور های دنیابیان کرد :اگر سی سال قبل سفارت آمریکا را به عنوان لانه جاسوسی فتح کردیم برای دنیا غیر قابل باور بود در حال حاضر بیشتر کشورهای دنیا مورد حجوم جاسوسی امریکا از طریق جریان استراق سمع قرار گرفته اند .

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در خاتمه اظهارداشت :ایران اسلامی فریادمرگ بر امریکا را به شعاری جهانی تبدیل کرده است و قشر جوان کشورباید با ابعاد مختلف معرفی امریکا به عنوان مستکبر جهان آشنا شوند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.