سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام سپ بلاتر به دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال- فیفا پیام خود را برای برگزاری دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال که به میزبانی تهران برگزار می شود، صبح امروز ارسال کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت دومین کنگره بین المللی همایش علم و فوتبال، متن پیام رئیس فدراسیون جهانی فوتبال -فیفا به شرح زیر است:

با سلام به دوستانم در خانواده فوتبال ایران

مردم جهان علاقه زيادي به فوتبال دارند. موفقيت‌هاي فوتبال فرصت‌هاي عالی و شگفت‌انگيزي در کار ما درست کرده است تا به توسعه اش بپردازيم. همه تلاش ما در فیفا بر این است که قدرت و محبوبيت فوتبال را افزایش دهيم تا آينده بهتري براي همه مردم جهان که علاقه مند به فوتبال هستند، بسازيم.

من به عنوان رئیس فیفا به فدراسيون فوتبال ايران و همچنین کنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر برگزاري دومين همايش علم و فوتبال تبريک مي‌گويم چرا که اين يکي از اهداف اصلي فیفا برای توسعه فوتبال و حمايت از بازيکنان با پژوهش در جلوگیری از آسيب‌ديدگيها و مسایب آموزشی است. این کارها باعث می شود تا آينده بهتري را بسازیم و این پژوهش ها باعث سلامتی عمومی و بهبودی بازیکنان فوتبال جهان شود. همچنين از برگزارکنندگان همايش علم و فوتبال به خاطر حمايت از ارتقاء علم و آگاهي دو موضوعی که گفته شد، تشکر می کنم چون دو موضوع علم و پزشکي از جمله ديدگاه‌هاي اصلي فيفاست و آرزو مي‌کنم که برگزاري این همايش دو روزه با موفقيت انجام شود. اين کار به عنوان فعاليت ویژه فدراسیون فوتبال ایران  و کنفدراسيون‌ فوتبال آسیا تلقی می شود که می تواند من را به عنوان رئیس فیفا از بهبود آينده فوتبال مطمئن کند و به همین دلیل است که ما  مي‌توانيم از اين راه تغييراتي را در جهان ايجاد کنيم.
 
پايان متن/
برچسب ها: بلاتر ، پیام ، کنگره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.