سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در تذکر شفاهی؛

دانش‌آموزان روستاهای الیگودرز در مدارس کپری درس می‌خوانند

نماینده مردم الیگودرز گفت: تعداد زیادی از دانش اموزان روستاهای صعب العبور الیگودرز در مدارس کپری و چادری آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدتقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس گفت: شهرستان علی گودرز جزو مناطق سردسیر کشور است و در حال حاضر طرح‌های راهسازی این منطقه نیمه کاره رها شده‌اند از این رو از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم این موضوع را رسیدگی کند.  
 
وی هم چنین در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی افزود: مردم منطقه الیگودرز در تامین نهاده‌های کشاورزی با مشکل مواجه‌اند، از وزیر می‌خواهم که این موضوع را مدیریت کند.  
 
این نماینده مجلس هم چنین در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: با گذشت یک ماه و اندی از آغاز سال تحصیلی بسیاری از روستاهای صعب العبور الیگودرز با کمبود امکانات، نبود معلم و نبود کلاس مناسب درس مواجه‌اند.
 
وی اضافه کرد: تعدادی از دانش آموزان در حال حاضر در مدارس کپری و چادری آموزش می‌بینند، از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند.  
 
توکلی هم چنین در تذکر به وزیر دادگستری موضوع نامناسب بودن ساختمان زندان الیگودرز را مطرح کرد و گفت: از وزیر دادگستری می‌خواهم عملیات ساختمان جدید زندان الیگودرز را آغاز کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: توکلی ، صحن ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.