سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نیابت برنده جایزه توسعه داوطلبان سال 2013 صلیب سرخ

طرح کمک به سالخوردگان در جوامع شهری تحت عنوان نیابت به عنوان برنده جایزه توسعه داوطلبان سال 2013 از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر شناخته شد.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه  این جایزه در حالی به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  اختصاص یافت که 23 جمعیت ملی  ، 30 طرح  را برای حضور در این رقابت ارسال کرده بودند. گفت : در راستای ترغیب و تشویق جمعیت‌های ملی برای تقویت فعالیت های داوطلبان و مشارکت هر چه بیشتر آنها در فعالیت‌های بشردوستانه، فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر مبادرت به برگزاری مسابقه داوطلبان و معرفی طرح‌های برگزیده جمعیت های ملی در طی نشست مجمع عمومی می‌کند.
 
رافع اضافه کرد: در همین راستا دو طرح از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با عناوین " مدیریت و آموزش داوطلبان از طریق شبکه " و " طرح نیابت" مادران و کودکان» به عنوان پروژه های قابل قبول سازمان های بین المللی در خصوص تامین نیازهای گوناگون افراد آسیب پذیر در جوامع به فدارسیون ارایه شد.
 
وی گفت: پس از بررسی طرح‌های ارسالی توسط هیئت داوری فدراسیون در کمیته‌ای ویژه، طرح نیابت به عنوان برنده جایزه توسعه داوطلبان سال 2013 میلادی انتخاب شد.
 
گفتنی است، با کسب این افتخار، جمعیت هلال احمر ایران ، به جز دریافت رتبه و جوایز این طرح  ،شانس حمایت از یک جمعیت ملی دیگر (بعنوان خواهر خوانده ) وتعامل و هدایت در راستای  تقویت تلاش های داوطلبی شان را خواهدداشت.
 
به گفته رافع جوایز این طرح در 15 نوامبر  (24 آبان ماه ) همزمان با آخرین روز نشست مجمع عمومی فدارسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر  به رییس جمعیت هلال احمر  ایران اعطا می‌شود.
انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.