سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/نماینده مجلس:

همگان برای موفقیت کشور در عرصه دیپلماسی اجماع کنند

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت و اعتماد به تیم دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای، گفت: در این زمینه لازم است همه سیاسیون و گروه های سیاسی برای موفقیت کشور در عرصه دیپلماسی اجماع کنند.

سید سعید زمانیان دهکردی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، گفت: معظم له در این دیدار، تیم هسته ای مذاکره کننده را از فرزندان انقلاب نام بردند و بر لزوم حمایت از این تیم تاکید کردند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نیز در راهپیمایی خود در بزرگداشت یوم الله 13 آبان از تیم هسته ای مذاکره کننده ایران حمایت کردند، گفت: راهپیمایی روز گذشته مردم، تبلور نرمش قهرمانانه مورد تأکید مقام معظم رهبری بود.
وی، از شناخت درست دشمن به عنوان یکی از بخش های تحقق نرمش قهرمانانه یاد کرد و گفت: ماموریت تیم مذاکره کننده ایرانی در چارچوب قانون و منافع ملی است و دلسوزان نیز باید در راستای تحقق منافع ملی از مذاکرات این تیم حمایت کنند.
زمانیان دهکردی، با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی نیز باید در مذاکرات خود با 1+5 از منافع ملی و حقانیت ملت ایران دفاع کند، گفت: تا زمانی که آمریکا و هم پیمانانش، حسن نیت نشان ندهند، ملت ایران نیز از مواضع خود در مقابل استکبار کوتاه نخواهد آمد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری لزوم پشتیبانی همگانی از تیم مذاکره کنند، افزود: لازم است در این زمینه از قضاوت زودهنگام و عجولانه در مورد عملکرد تیم مذاکره کننده و دولت خودداری کنیم و تندروی را کنار بگذاریم.
سید سعید زمانیان دهکردی، در پایان با بیان اینکه ملت ایران هیچ گاه خیانت های آمریکا را علیه خود فراموش نمی کند، گفت: تیم هسته ای مذاکره کننده نیز باید با اقتدار وارد مذاکرات شده و از حقوق ایرانیان دفاع کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.