سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ملت ثابت کرد در صحنه محکومیت آمریکا حضوری فعال دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان‌ماه مبین این است که ما در این روزها هم در صحنه دیپلماسی و هم در صحنه محکومیت عملکرد منفی آمریکا حضور فعال و موثر داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری ضمن تقدیر از مردم شریف و ولایت‌مدار استان قم به دلیل حضور حماسی خود در راهپیمایی روز مقابله با استکبار جهانی گفت: راهپیمای یوم‌الله 13 آبان‌ماه نشان دهنده انزجار ملت ایران از آمریکا و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه مردم بصیر و ولایت‌مدار هستند، اظهار داشت: خیل عظیم دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف اداری و مردمی به دلیل همراهی با آرمان‌های انقلاب و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن حماسه استکبار ستیزی حضوری گسترده و دشمن‌شکن در این راهپیمایی داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان این‌که یوم‌الله 13 آبان‌ماه یادآور سه حادثه تاریخی مهم است، اظهار داشت: این روز، سالروز بزرگداشت تبعید حضرت امام خمینی (ره)، روز دانش‌آموز و همچنین سالروز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز است.

وی با بیان این‌که علت سه واقعه تاریخی نحوه عملکرد خصمانه آمریکا با مردم ایران است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان‌ماه مبین این است که ما در این روزها هم در صحنه دیپلماسی و هم در صحنه محکومیت عملکرد منفی آمریکا حضور فعال و موثر داریم./س

برچسب ها: قم ، اثبات ، ملت ، صحنه ، محکومیت ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.