سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوري روي هلال، گيتي پسند روي فرش/بالا جدولي ها در انديشه رسيدن به عرش

هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال با رويارويي تيمهاي گيتي پسند-فرش آرا و هلال احمر-منصوري امروز آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي بلاشگاه خبرنگاران، در رقابت هاي هفته هشتم ليگ برتر فوتسال كه در 2 روز سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار مي شود، امروز گيتي پسند در اصفهان فرش آرار را ميزباني مي كند.

گيتي پسند كه در جريان رقابت هاي داغ بالاي جدولي به دنبال امتياز بازي است به مصاف تيم مشهدي مي رود اين روزها قدرتمند جلوه كرده است تا فاصله خود را در تعقيب و گريزي كه با تيم دبيري دارند زياد كند.

شاگردان لك هفته گذشته پس از اردوي مطلوبي كه در ازبكستان پشت سر گذاشته بودند موفق به شكست تيم قعر جدولي ماهشهر شدند تا با 15 امتياز در مقام دوم جدول جاي گيرند. اما در سوي ديگر ميدان تيم فرش آرا كه اكنون تنها با يك اختلاف امتياز با رقيب خود در رده 4 جدول قرار گرفته به اصفهان مي آيد تا از دور رقابت هاي صدر جدولي دور نماند و با كسب امتياز قدرت خود را به نمايش بگذارد.

**هلال احمر تبريز - منصوري قرچك

ديگر ديدار هفته هشتم در روز سه‌شنبه را هلال اهمر تبريز ميزباني مي كند تا در شهر خود به مصاف تيم منصوري برود. هلال احمر كه با سرمربي گري محسن خبيري نتايج ضعيف فصل گذشته را به دست فراموشي سپرده و اكنون با 13 امتياز در فاصله نزديكي با مدعيان قرار گرفته به مصاف تيم منصوري مي رود تا از جايگاه پنجم ارتقا يابد و روند صعودي عملكرد خود را ادامه دهد.

اما شاگردان داورزني در منصوري نيز اثبات كردند كه با وجود هر مشكل و حاشيه اي تيم قرچكي همچنان قدرتمند ظاهر مي شود در همين راستا با 14 امتياز جايگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده اند و با تفكر كسب امتياز اين بازي راهي تبريز مي شوند.

لازم به ذكر است مصاف 2 تيم غير صنعتي ماهشهر و صباي قم كه قرار بود امروز برگزار شود لغو گرديد زيرا رقابت تيم ماهشهري در هفته گذشته به دليل طولاني شدن اردوي گيتي پسندي ها با يك روز تاخير انجام شده بود.

پايان متن/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.