سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

بانوی ووشوکار کرمانشاهی قهرمان جهان شد

بانوی ووشو کار کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی جهان که در مالزی جریان دارد موفق شد با شایستگی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند و صاحب مدال طلا شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


مریم هاشمی بانوی ووشو کار کرمانشاهی و نماینده وزن 65- کیلوگرم کشورمان توانست با شکست تمام رقیبان خود به مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان دست یابد.

هاشمی ووشوکار شایسته کرمانشاهی که در دور نخست مسابقات قهرمانی جهان با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم به مصاف ووشو کار مصری رفت و توانست به راحتی حریف خود را با شکست بدرقه کند.

وی با غلبه بر حریف مصری خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد که باز هم بخت با وی یار بود و در این مرحله با قرعه استراحت مواجه شد تا صعود کم دردسری به مرحله نیمه نهایی داشته باشد.

هاشمی در حالی که خود را برای مبارزه برابر حریف ترکیه ای آماده می کرد این حریف در مسابقه حاضر نشد تا وی به فینال صعود کند.

ووشوکار کرمانشاهی وزن 65 کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی که عصر امروز دوشنبه در کوالالامپور برگزار شد، به مصاف حریفی از فرانسه رفت و توانست با اقتدار و در یک رقابت دیدنی در دو راند متوالی رقیب خود را شکست دهد و به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کند.

امروز همچنین دو بانوی ووشوکار دیگر کشورمان الهه و شهبانو منصوریان نیز توانستند با شکست تمام رقبا صاحب مدال طلا شوند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، بانو ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.