سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بسترهای لازم برای فعالیت بیشتر پیمانکاران حوزه مسکن فراهم شود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مسکن مهر یکی از موفق‌ترین طرح‌ها در بخش عمران و ساخت و ساز قلمداد می‌شود، از طرف دیگر بسترها برای فعالیت پیمانکاران حوزه مسکن باید فراهم شود.

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: طرح مسکن مهر یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین طرح‌ها در حوزه عمران، ساخت و ساز و مسکن قلمداد می‌شود که برکات و نتایج رضایت‌بخش زیادی را در این حوزه بر جای گذاشته است و بخش عظیمی از نیازهای موجود در مسکن روستایی و شهری را تامین کرد.

وی اجرای طرح مسکن مهر را یک حرکت موفق در حوزه عمران و سازندگی دانست و ادامه داد: اجرای این طرح متعالی تا اندازه زیادی کمبودهای بخش مسکن را در کشورمان رفع کرد، بنابراین از طرح فوق به عنوان یک الگو در راستای اجرای طرح‌های مشابه و تامین مسکن خانوارها نهایت استفاده را بکنیم.

آقایی با اشاره به اینکه دولت برای رفع مشکل مسکن خانواده‌ها باید در چارچوب قانون اساسی و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی حرکت کند، ادامه داد: چنانچه در این زمینه نواقص و ایرادات احتمالی، خلاء قانونی و ... مشاهده می‌شود باید کارشناسان برای رفع آنها و بسترسازی برای رفع مشکل به مجلس لایحه دهند تا با حضور نمایندگان مردم مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسترهای قانونی و زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت پیمانکاران در داخل کشور باید فراهم شود، اظهار داشت: گاهی در سایر کشورهای جهان با پیمانکاران ایرانی موفق و توانمند روبه‌رو می‌شویم که هیچ کسی توانایی رقابت با آنها را ندارد، پس شرایط برای جذب، حفظ و فعالیت این قبیل پیمانکاران فعال در داخل کشور باید فراهم شود.

وی بر لزوم از بین بردن موانع و مسائل دست و پاگیر تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت مشارکت دولت و بخش خصوصی بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مختلف را به راحتی می‌توان رفع کرد، ولی باید شرایط برای فعالیت بیش از پیش تسهیل شود./س

برچسب ها: مسکن ، سلماس ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.