سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

​ اعلام آمادگی دانشگاه امیرکبیر براي همكاري با دانشگاه مالزی

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آمادگی این دانشگاه برای همکاری مشترک با دانشگاه مالایا اعلام کرد و گفت: روباتیک و مهندسی پزشکی بهترین زمینه‌ها برای همکاری دو جانبه میان دو دانشگاه است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: دکتر علیرضا رهایی در نشست امضای تفاهم نامه با دانشگاه مالایای مالزی، با اشاره به زمینه‌های تحقیقاتی این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های مهندسی و فنی و مهندسی پزشکی مطالعات بسیاری را در دستور کار دارد و علاقه مند هستیم تادر این حوزه‌ها با دانشگاه مالایای مالزی وارد همکاری‌های مشترک علمی شویم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرای 16 پروژه ملی در این دانشگاه را از دیگر اقدامات پژوهشی دانشگاه ذکر کرد و اظهار داشت: طراحی و ساخت سفینه حامل موجود زنده، منظومه ماهواره‌ها و شبکه ملی اطلاعات از جمله پروژه‌های فضایی است که با اعتباراتی بالغ بر 20 تا 120 میلیارد تومان از سوی محققان این دانشگاه در حال اجرا است.

وی آمادگی این دانشگاه را برای همکاری‌های مشترک با دانشگاه مالایا اعلام کرد و یادآور شد: رباتیک ومهندسی پزشکی از بهترین زمینه‌ها برای همکاری‌های مشترک میان دو دانشگاه است.

رهایی گام نخست این همکاری‌ها را در برگزاری کارگاه‌های آموزشی دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی می تواند بستر مناسبی برای همکاری‌های دو جانبه میان دو دانشگاه ایجاد کند.

طبق این گزارش، در این نشست تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه مالایای مالزی به امضا رسید.

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.