سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

میز تجاری کردستان عراق و خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد

میز روابط بازرگانی اقلیم کردستان عراق با استان خراسان شمالی عصر دیروز در بجنورد، مرکز این استان، برگزار شد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی هدف اصلی از تشکیل میز روابط تجاری بین اقلیم کردستان عراق و این استان را گسترش مبادلات تجاری دوطرفه عنوان کرد.

سیدمحمدابراهیم حسینی در این میزگرد افزود: استان ما توانمندی های زیادی از لحاظ تولیدی و صنعتی بخصوص در تولید مواد غذایی دارد که می تواند مبادلاتی را با اقلیم کردستان عراق داشته باشد.

وی گفت: ما از گسترش روابط تجاری با اقلیم کردستان عراق استقبال می کنیم و به دنبال افزایش حجم مبادلات تجاری با این منطقه هستیم.

حسینی افزود: هم اکنون میزان صادرات خراسان شمالی به اقلیم کردستان عراق در حدود دو میلیون دلار است که با گسترش همکاری های تجاری این حجم می تواند تا سقف 20 میلیون دلار نیز افزایش یابد.

هیات تجاری اقلیم کردستان عراق صبح امروز سفر سه روزه خود را به استان خراسان شمالی آغاز کرد که در این مدت بازدیدهایی از مجتمع پتروشیمی، کارخانه سیمان و تعدادی از واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی این استان خواهد داشت.

برگزاری دو میز روابط تجاری در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی از دیگر برنامه های بازرگانان اقلیم کردستان عراق با همتایان ایرانی است/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.