سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

بهره مندی مددجویان کمیته امداد از ۱۲۰ بسته حمایتی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از بهره مندی مددجویان این نهاد از یکصد و بیست بسته حمایتی مختلف خبر داد.

ذوالفقاری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در جریان برگزاری همایش علمی سبک زندگی زنان سرپرست خانوار و کارکرد خانواده که در اراک برگزار شد، گفت: توانمند سازی زنان سرپرست خانوار راهی برای سلامت و پیشرفت خانواده هاست.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای افراد تحت پوشش خود یکصد و بیست بسته خدماتی را در نظر گرفته است، افزود: این بسته ها شامل حمایت های حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، جهیزیه، اجاره و رهن، آموزشی، تحصیلی، آموزش خانواده، دینی، مهارتی و کاریابی و دیگر خدمات است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ادامه داد: محور خدمات کمیته امداد بر اساس تشخیص مددکاران است و با توجه به نیاز مددجو بسته خدمتی و مدت زمان بهره مندی از خدمات مشخص می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه یک میلیون و 765 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور قرار دارند، گفت : این خانوارها شامل سالمندان، یتیمان، دانش آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، بیماران، معلولان و افراد مناطق محروم هستند.

وی همچنین از اهداء جهیزیه توسط این نهاد نیز خبر داد و افزود : کمیته امداد امام خمینی(ره) سالانه بیش از یکصد هزار جهیزیه را در بین مددجویان خود تقسیم می کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت : بخشی از آن در قالب جهیزیه به دختران دم بخت اهدا می شود بخشی به بانوان که ازدواج مجدد دارند و بخشی نیز کمک به پسران تحت عنوان هدیه ازدواج است./س

برچسب ها: کمیته امداد ، بسته ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.