سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

معرفی استاندار جدید آذربایجان شرقی با حضور وزیرکشور

اسماعیل جبارزاده به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،نماینده مردم تبریز، با اشاره به سابقه درخشان خدمت استاندار جدید، افزود: جبارزاده از مدیران مجرب استان بوده و در دوران دفاع مقدس از جمله جهادگران و یاران شهید باکری بود که انتظار می رود مسیر توسعه استان را هموارتر سازد.

محمداسماعیل سعیدی گفت: بدون تردید جبارزاده با حمایت و همدلی آحاد مردم و تعامل سازنده با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از تجربه کافی برای پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه ای برخوردار است.

سعیدی از تلاش های علیرضابیگی در مدت تصدی استانداری آذربایجان شرقی نیز قدردانی کرد و گفت: حضور ایشان در استان منشاء خدمات ارزنده در طول بیش از پنج سال بوده است.

جبارزاده متولد سال 1339 درشهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی بوده و پیشتر سابقه چهاردوره نمایندگی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه مسوولیتی خود دارد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه استاندار جدید، با بیان اینکه وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان باید سرلوحه فعالیت های مدیران ارشد باشد، اظهارکرد: آذربایجان شرقی از نظر اقتصادی، تجاری، صنعتی، فرهنگی و سیاسی از استان های مهم و تاثیرگذار ایران اسلامی است که باید بر اساس همین جایگاه تلاش برای توسعه روز افزون آن انجام شود.

در نشست شورای اداری استان که ديروز عصر در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار شد، از خدمات 62 ماهه احمد علیرضابیگی به عنوان استاندار قبلی آذربایجان شرقی قدردانی و استاندار جدید دولت تدبیر و امید منصوب و معرفی شد.    ش ك

 

برچسب ها: معرفی ، استاندار ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.