سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اولين روز ماه محرم و در سوگواري شيعيان در بحرين رخ داد؛

حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به عزاداران حسینی + تصاویر

نیروهای رژیم آل خلیفه در اولین روز ماه محرم، به شيعيان عزادار حسینی در بحرین حمله‌ور شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، به نقل از العالم؛ رژیم آل خلیفه در روز اول ماه محرم و با نزدیک شدن سالروز شهادت امام حسین (ع) نوه رسول گرامی اسلام (ص)، به مراسم سوگواری شیعیان بحرین حمله‌ور شدند.

نظامیان رژیم آل خلیفه با یورش به اماکن ایجاد شده برای برگزاری مراسم محرم، پارچه‌ها و پلاکاردهایی را که به نشانه سوگواری برای امام حسین(ع) نصب شده بود پایین کشیده و آنها را نابود کردند؛ اقدامی که نشان دهنده برخورد کینه‌جویانه رژیم آل خلیفه با شهروندان بحرینی و سلب آزادی‌های دینی و اعتقادات مردم مسلمان بحرین است.

لازم به ذكر است؛ این اولین بار نیست که نیروهای رژیم آل خلیفه به نمادهاي مربوط به ماه محرم و عاشورای حسینی تعرض می‌کنند؛ در سال‌های گذشته نیز این نیروها در اقدامی تحریک‌آمیز از انجام مراسم عزاداری شیعیان جلوگیری کردند و در همه مناطق بحرین، با توسل به زور مانع اجرای مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران باوفایش شدند. 

اضافه مي‌شود؛ نیروهای آل خلیفه امروز (دوشنبه) همچنین با یورش به مراسم عزاداری امام حسین(ع) در منطقه المعامیر در جنوب منامه (پایتخت بحرین)، با استفاده از گازهای اشک‌آور، بدون هیچ توجیهی به عزاداران حسینی حمله‌ور شدند که به گفته شاهدان، شماری از مردم از جمله کودکان و افراد کهنسال بر اثر استنشاق گازهای اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.







انتهای پیام/
برچسب ها: بحرین ، محرم ، عزادار ، امام ، حسین ، پلیس ، حمله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
mehdi
۰۹:۳۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۲
خداوند همه ی ظالمان را لعنت کند