سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر برگزاری "نمایشگاه اختصاصی ایتالیا" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اروپایی‌ها به امنیت سرمایه‌گذاری در ایران واقفند/ جو رسانه‌های غربی، پوچ و باطل است

دکتر محمدحسین هدایتی، با اشاره به حضور 40 کمپانی مهم در زمینه‌های تکنولوژی صنعتی، صنایع غذایی، بهداشتی، دکوراسیون در این نمایشگاه از تمایل کشورهای اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمدحسین هدایتی، مدیر برگزاری نخستین "نمایشگاه اختصاصی ایتالیا" در ایران با اشاره به اینکه 40 کمپانی مهم در زمینه‌های تکنولوژی صنعتی، صنایع غذایی، بهداشتی، دکوراسیون در این نمایشگاه حضور پیدا کردند، گفت:" اکثر شرکت های شرکت کننده جزو برندهای مهم در اروپا محسوب می‌شوند و تمایل دارند در ایران سرمایه‌گذاری کنند و نیروی مجرب و جوان ایرانی استفاده کنند و صادرات خود را از ایران به اروپا و کشورهای منطقه انجام دهند، چرا که ایران محل امن برای سرمایه‌گذاری در خاورمیانه انتخاب کردند.
 
وی با اشاره به اینکه مسئله تحریم ایران 30 درصد حقیقی است و 70 درصد تحریم‌ها فکری است گفت: ما همیشه به قانون اروپا احترام می‌گذاریم و جوی که تبلیغات رسانه‌ها و کشورهای غربی علیه ایران به راه انداخت، جوی پوچ و باطل است.
 
مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران در ادامه عنوان کرد: تمامی شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، قانون‌های بین‌المللی را به خوبی می‌شناسند و به خوبی بر وجود امنیت و آرامش سرمایه‌گذاری در ایران واقفند.
 
گفتنی است، اولین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا تا 15 آبان ماه در هتل استقلال تهران برپاست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.