سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرک سازی های اسرائیل در ازای آزاد سازي اسراي فلسطيني

تلويزيون رژيم صهيونيستي گفت براساس معامله اي که انجام داده ايم از يک سو زندانيان فلسطيني را آزاد مي کنيم و از سوي ديگر به ساخت و ساز در شهرکها ادامه مي دهيم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛‌شبکه 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي درباره مذاکره با فلسطيني ها گفت:شهرک سازي ها  به عنوان بخشي از توافقات در مذاکرات سازش با فلسطيني ها توصيف مي شود و محکوميت جهاني عليه آن ادامه دارد.

اين درحاليست که احداث اين شهرکها بخشي از تفاهم با آمريکا و فلسطيني ها است.براساس اين تفاهم ها ساخت و سازها  فقط به مناطق مسکوني فعلي محدود مي شود.اين ليست شامل 860 آپارتمان مسکوني در مناطق فلسطيني است.

ايتان دانگوت هماهنگ کننده دولت در کرانه باختري دستور احداث 2 هزار و 460 واحد آپارتمان را صادر کرده است.حدود 2 هزار واحد از اين آپارتمانها جديد هستند و در شهرکهايي احداث مي شوند که دور افتاده محسوب مي شوند افزون بر اين مجوز احداث1500 آپارتمان نيز در رمات شلومو در شرق قدس صادر شده است.380 واحد از اين آپارتمانها فورا واگذار خواهد شد.

اسرائيل در سکوت اين کار را انجام خواهده داد و اين بخشي از تفاهمات است.ما از يک سو اسرا را آزاد مي کنيم و از سوي ديگر به ساختن آپارتمان ادامه مي دهيم و محکوميت هاي خفيفي را نيز تحمل مي کنيم.

به اين شکل مذاکرات اسرائيل و فلسطيني ها شش ماه بيشتر به طول خواهد انجاميد.جان کري وزير امور خارجه آمريکا هفته آينده در چارچوب تلاش براي پيش بردن مذاکرات که هنوز پشت درهاي بسته جريان دارد به اسرائيل سفر خواهد کرد.
برچسب ها: اسرائیل ، اسیر ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.