سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی:

قصد داریم در تورنمنت داخلی یا خارجی شرکت کنیم/ کار بر روی پایه ها را استارت زده ایم

سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: درصدد هستیم در این تعطیلات (نیم فصل) در تورنمنت داخلی یا خارجی شرکت کنیم.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در تعطیلات نیم فصل به سر می بریم تلاش می کنیم در یک تورنمنت داخلی یا خارجی حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد: مدنظرمان مسابقه با کشورهای عربی (قطر)، امارات، عربستان) می باشد که اگر به این هدف نرسیم با تیم های لیگ برتری داخلی تورنمنت برگزار خواهیم کرد.

حبیبی در ادامه گفت: بازیکنان تیم تا یکم آذر در استراحت به سر می برند و برای آمادگی بالا جهت حضور در نیمه فصل دوم تمرینات از دوم آذر استارت خواهد شد.

وی عنوان کرد: در هفته نخست نیم فصل دوم به مصاف کاسپین قزوین خواهیم رفت تیمی که در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشته است که امیدوارم در ادامه رقابتها بهتر کار کند بهر حال ما برای برد به میدانی می رویم و 2 امتیاز بازی را می خواهیم .

حبیبی گفت : ما کاری را در مشهد آغاز کرده ایم و آن کار به روی پایه ها ست و استارت این کار نیز زده شده است و درآینده نیز در صدد هستیم کار بروی جوانان رانیز تجربه کنیم .

وی عنوان کرد این پروژه را آغار کردیم چه من باشم چه نباشم باید ادامه یابد پتانسیل خوبی در این استان وجود دارد .

حبیبی اشاره کرد: در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند و با 15 امتیاز بعد از سنگ آهن بافق در رده سوم ایستادیم و قصد داریم در نیم فصل دوم این جایگاه را بهبود بخشیم.

وی گفت : دوست دارم در کشورهای خارجی نیز مربیگری کنم اگر پیشنهادی می شود به آن فکر می کنم اما الویت اولم مشهد می باشد و می خواهم با این تیم مقام های خوبی کسب کنم .

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد : تیم های خوبی در لیگ برتر سال جاری حضور دارند ونتایجی که در این فصل حاصل شد این موضوع را نشان می دهد گرچه یکی دو تیم عملکرد خوبی نداشتند.

انتهای پیام/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.