سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم نمادین سیاه پوشی

با حضور نمادین سیاه پوشی جامعه مداحان تهران با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مراسم نمادین سپاه پوشی جامع مداحان تهران با  حضور بزرگان جامعه مداحی و 2000 نفر از ذاکران اهل بیت ( ع) برگزار شد.

در این مراسم اعضای گروه های مختلف مداحان در سطح شهر تهران از جمله خانه مداحان، کانون مداحان، بسیج مداحان ،‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران حضور داشتند.

این همایش دو هزار نفری در محل مسجد پادگان و لیعصر( عج) واقع در میدان سپاه برگزار شد  که در این مراسم قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی برخی از مداحان برجسته کشور در اقامه نماز از برنامه های این مراسم بود.

رئیس سازمان بسیج مداحان شهر تهران در این مراسم نمادین گفت: این مراسم هر ساله برگزار و مداحان سادات برجسته و پیشکسوت سراسر تهران شال عزای حسینی را بر گردن ذاکران و خادمان اهل بیت عصمت و طهارت (عج) می اندازند.

خرسندی تصریح کرد: در این مراسم مداحان با پوشیدن لباس سیاه و آمادگی ظاهری برای عزای حسینی به لحاظ معنوی نیز با اشک چشم و سوز دل آماده ورود به سوگواری شهادت حضرت سید الشهدا (ع) می شوند.

آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ضمن تبیین اهداف قیام بزرگ عاشورا، شورا، تذکرات و در خواستهای خود را در سخنانی با جامعه مداحان مطرح کردند.

در این مراسم همچنین مهندس جهاندار قائم مقام شهردار و محمود منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 حضور داشتند.
انتهای پیام/

برچسب ها: برجسته ، مراسم ، مداح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.