سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ماه محرم؛

نمایشگاه بزرگ روضه رضوان در بوستان ولایت

مدیر بوستان ولایت از برپایی نمایشگاه بزرگ روضه رضوان در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین نمایشگاه بزرگ روضه رضوان در زمینی به مساحت 2 هزار و 250 متر مربع در بوستان ولایت برپا خواهد شد.

وی با بیان این توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار در ضلع جنوبی درب شماره 2 جنب قلعه شادی بوستان ولایت همزمان با فرا رسیدن ماه محرم بر پا می شود.

نصر با اشاره به نحوه ی برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بزرگ روضه رضوان با مشارکت و همکاری بسیج شهرداری تهران و شهرداری منطقه 19 با محوریت و موضوع سبک زندگی با الگویی از زندگی ائمه معصومین (ع) از روز پنج شنبه 16 آبان ماه سال 92 آغاز و تا پایان ماه صفر به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بزرگ روضه رضوان شامل 3 بخش به سبک زندگی دوازده امام معصوم (ع) با به تصویر کشیدن روش زندگی و ساده زیستی امامان معصوم (ع)، بخش دوم زمان جاهلیت زمان زندگی پیامبر اکرم (س)، بخش سوم سبک زندگی در بین کاروان کربلا و واقع عاشورا است.

نصر ادامه داد: این نمایشگاه از غرفه حضرت آدم و خوردن میوه ممنوعه شروع و در زمین نینوا و واقعه ی عاشورا به پایان می رسد.

وی در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ روضه رضوان افزود: نمایشگاه بزرگ روضه رضوان با برپایی 45 غرفه توسط 85 نفر در مدت زمانی حدود دو ماه روز پنج شنبه 16 آبان ماه سال جاری افتتاح و تا پایان صفر ادامه خواهد داشت. حداقل مدت زمان لازم برای بازدید شهروندان از این نمایشگاه 45 دقیقه است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.