سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور پرشور مردم در 13 آبان امسال،‌ پشتوانه تیم مذاکره کننده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: پشتوانه مردمی بهترین نوع همراهی است و کاری که امروز مردم کردند، می‌تواند برای مذاکره کنندگان ما نیز پشتوانه و راهگشا باشد.

"محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در حاشیه مراسم یوم الله 13 آبان درباره حضور گسترده مردم در این مراسم اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سالهای گذشته بی نظیر بود چراکه با وجود تهدیدات آمریکا علیه ایران با یک ملت مصممی مواجه شدند لذا دشمنان قسم خورده به یقین رسیدند که ملت ایران برای تحقق آرمانهای انقلاب هیچ هراسی به خود راه نمی‌دهند.
 
وی در پاسخ به این سوال که دلیل تاکید و اصرار مردم ایران بر شعار "مرگ بر آمریکا" چیست؟ تصریح کرد: با توجه به عدم موفقیت آمریکا در کینه‌ورزی‌های خود نسبت به ایران، حضور پرشور مردم را در این روز شاهد بودیم تا به آمریکا نشان دهند این همان ملتی است که 35 سال پیش در مقابل رژیم مورد حمایت آمریکا ایستادند و آن رژیم را ساقط کردند.
 
حبیبی افزود: این حضور مخصوصا در سال جاری ضرورت داشت تا اوباما درک کند هیچ کدام از آن گزینه‌هایی که روی میزش گذاشته برای شکستن مقاومت مردم ما اثری نخواهد داشت.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: حضور امروز مردم و فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری علاوه بر قوت قلبی که برای مذاکره کنندگان ما دارد، آنها را ترغیب به حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی می‌کند، لذا پشتوانه مردمی بهترین نوع همراهی است و کاری که امروز مردم کردند، می‌تواند برای مذاکره کنندگان ما نیز پشتوانه و راهگشا باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، موتلفه ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.