سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال شکايت از سازمان امنيت ملي آمريکا

اعتراض سازمان امنيت ملي آمريکا عليه شرکتي که پوشاک توليدي خود را با آرم اين سازمان و عباراتي انتقادآميز منتشر مي کرد، موجب شد اين شرکت از سازمان امنيت ملي شکايت کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني تي واي تي ؛ بر روي البسه هايي که اين شرکت با نام زازول توليد کرده است، آرم ان اس اي همراه با اين جمله درج شده است، «ان اس اي تنها بخش دولت است که مي شنود» يا به جاي عبارت وزارت امنيت ملي،  «وزارت حماقت ملي» درج شده است.

اينها واقعا البسه اي سياسي هستند و سازمان امنيت ملي آمريکا از آن چندان خشنود نيست. اين سازمان مکاتباتي با اين توليد کننده البسه داشته و خواستار توقف توليد اين لباس ها شده است. همين امر موجب شده است اين توليد کننده در صدد شکايت از سازمان امنيت ملي آمريکا به علت نقض حق آزادي بيان و حق انتقاد از دولت برآيد. 

به گزارش اين شبکه تلويزيوني، دولت آمريکا به شکلي روزافزون به انتقاد، واکنش منفي نشان مي دهد و انتقاد را با محکوم کردن افرادي که اقدامات نادرست آن را فاش مي کنند يا نهادها و شرکت هايي که فعاليت هاي آن را زيرسوال مي برند، پاسخ مي دهد. اين روندي است که با اصول دموکراسي همخواني ندارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.