سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز مقابل آکادمی پلیس قاهره از سوی هواداران مرسی

حاميان گروه اخوان المسلمين و محمد مرسي در برابر دانشکده پليس قاهره تجمع کردند و در حالي که عليه دولت شعار دادند، خواستار پايان دادن به محاکمه مرسي شدند. هواداران مرسي همچنین در مقابل آكادمي پليس شروع به خواندن نماز كردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ،  طرفداران محمد مرسي، رئيس جمهور برکنار شده مصر، و گروه اخوان المسلمين در اعتراض به محاکمه وي در برابر دانشکده پليس قاهره- که دادگاه مرسي در آنجا برگزار مي شود- تجمع کردند و در دفاع از او شعار دادند.
تجمع کنندگان تاکيد کردند که محمد مرسي رئيس جمهور قانوني مصر است و نبايد محاکمه شود.
يکي از فعالان حقوقي مصري در اين خصوص به خبرنگاران گفت: تفاوت بين محاکمه محمد مرسي و محاکمه حسني مبارک (رئيس جمهور سرنگون شده) اين است که مبارک از آن کناره گيري و چشم پوشي کرد، اما محمد مرسي به مشروع و قانوني بودن خود تاکيد مي کند. به لحاظ قوانين عادي و قانون اسسي، او رئيس جمهور مصر است. البته، اين به لحاظ قوانين عادي و قانون اساسي است، اما مسائل ديگر خارج از قوانين و قانون اساسي است.
معترضان به محاکمه محمد مرسي، عليه عبدالفتاح السيسي، وزير دفاع و فرمانده کل نيروهاي مسلح، شعار دادند و اعلام کردند مرسي همچنان رئيس جمهور قانوني مصر است و مردم از حمايت او دست بر نمي دارند.


انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.