سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی: زد و بندی در مورد محرومیت جاوید نکردیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: اهل زد و بند نیستم و تاخیر در حکم جاوید ارتباطی به مسئولان باشگاه ندارد، خواهان حضور تمام افراد گیتی پسند در رقابتمان بودیم.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: غروب روز گذشته در جلسه تمرینی از صحبت های بازیکنانم پی به محرومیت دو جلسه ای مهدی جاوید بودیم با وجود اینکه محرومیت بازیکنان به کمیته انضباطی مربوط می شود  اما این تصمیم باعث خوشحالی  ام نشد زیرا در هر بازی خواهان حضور قدرتمند رقبا هستیم تا با تمام نفرات و پتانسیل در برابر فرش آرا صف آرایی کنند در این صورت بازیکنانم محک می خورند و با توجه به شرایط بهترین عملکرد خود را به نمایش گذراند.

وی افزود: محرومیت جاوید پس از گذشت دو ماه از اعتراض مسئولان باشگاه فرش آرا به کمیته انضباطی برایم عجیب بود شاید همگی بیش از این ها منتظر رای کمیته بودیم اما این اتفاق درست قبل از رویارویی دو تیم در لیگ برتر افتاد فرش آرا فعالیت در فوتسال پاک را می پسند و عادت به زد و بند ندارد نمی خواهیم به هر قیمتی نتیجه بگیریم اگر توان فوتسالی داشته باشیم بدون مانع تراشی بر سر راه رقبا، پیروزیم و به همین دلیل اعلام  می کنم محرومیت بازیکن رقیب در هفته قبل از رو به رویی مان ارتباطی به مسئولان فرش آرا ندارد.

 گیتی پسند تیم قدرتمند و پر مهره ای است که نبود یک بازیکن در جریان  کلی عملکردشان تاثیری نخواهد گذاشت  با وجود اینکه جاوید یکی از ارکان  تیم اصفهانی است اما در نبود وی نیز کار سختی برابر گیتی پسند در پیش داریم.

 مرتضایی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه برای رویارویی با حریف در اصفهان محروم و مصدوم نداریم تا گیتی در برابر مهره های موثر گیتی پسند بازیکنان خوبی در اختیار داریم قدرت بهادری نیز که به دلیل حضور در گرند پریکس در اوج آمادگی به سر می برد مهره ی تاثیر گذاری  برای فرش آرا به شمار می آید. برخورد بهادری با بازیکن حریف در بازی هفته گذشته کاملا اتفاقی بود با وجود اینکه از مصدومیت بوجود آمده  برای این بازیکن ناراحتیم اما مشخص شده که ضربه عمدی نبوده زیرا هنگام برخورد بهادری پشت به بازیکن حریف بوده در همین راستا و با توجه به صحنه های موجود از بازی و سنجش داور ، خطایی برای قدرت در نظر  نگرفته شده و وی را در اختیار  داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: زد ، بند ، فرش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.