سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تحول اساسی در استان با راه اندازی صنعت پتروشیمی زنجان

اعتباری بالغ بر یک هزارو 600 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری این پروژه مورد نیاز است که اگر این پروژه و اعتبارات ملی آن در زمان موعد خود به درستی پیگیری و اجرایی می شد تحولی اساسی را در این استان ایجاد می کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ استاندارزنجان در کارگروه امور اقتصادی و امور زیربنایی استان گفت: اجرای کامل پروژه پتروشیمی این استان به تنهایی نیمی از رشد سرمایه گذاری صنعتی این استان را محقق و تحولی مهم را ایجاد می کند.

انصاری افزود: پتروشیمی زنجان از جمله پروژه های مهم اقتصادی این استان به شمار می رود که بر این اساس به طور جدی پیگیری و حمایت می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی زنجان از طریق استان تهران پیگیری و حمایت می‌شود، ادامه داد : نتیجه اجرای این پروژه به تنهایی بیشتر از کل نتیجه‌ای است که پروژه‌های صنعتی دارند.

 استاندار زنجان اضافه کرد: در این پروژه 816 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده و در طول پنج سال گذشته این پروژه به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

  انصاری فعال کردن سرمایه گذاری های تعطیل شده موجود رااز جمله اولویت های مهم این استان اعلام و تصریح کرد : سرمایه گذاری برای بهره برداری از پروژه های بزرگ اقتصادی نیز جزو برنامه های مهم این استان است که با این روند حوزه اقتصادی بیش از گذشته فعال می شود.

وی خاطرنشان کرد: کار گروه‌ها باید برنامه‌های عملیاتی خود را مرور کنند و متناسب با شرایط جدید اقتصادی کشورمان برنامه‌ای برای تحقق این محورهای اولویت مشخص کنندب/.


برچسب ها: تحول ، اساسی ، پترو شیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.