سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی طراحی دستورالعمل‌های پروازی

کارگاه آموزشی طراحی دستورالعمل‌های پروازی با حضور 5 کشور عضو D8 در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در پنجمین جلسه کشورهای عضو D8 که در سال 2011 در کشور اندونزی برگزار شد پیشنهاد تشکیل گروه ناوبری هوایی مطرح و ریاست کارگروه خدمات ناوبری هوایی به ایران واگذار شد.
 
همچنین در هفتمین جلسه D8  که در سال 2012 در بنگلادش برگزار شد کشور ایران به عنوان رئیس کارگروه خدمات ناوبری هوایی متعهد به برگزاری دوره های آموزشی مربوطه شد.
 
برهمین اساس کارگاه آموزشی مذکور به همت دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی با حضور کشور عضو D8، شرکت‌های هواپیمایی داخلی و تدریس توسط اساتید ایرانی صبح امروز آغاز به کار کرد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
 
در افتتاحیه کارگاه مذکور حمیدرضا پهلوانی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: کارگاه آموزشی که دوره های طراحی دستورالعمل‌های پروازی است موضوعاتی همچون نیازهای خلبانان و کنترلرها برای اجرای بهتر و کارآمد دستورالعمل تقرب با دستگاه، آگاهی از نوع و دلائل طراحی دستورالعمل های پروازی و ارتقا دانش صنعت هوانوردی است.
 
وی ‌اظهار امیدواری کرد: پس از برگزاری کارگاه آموزشی شرکت کنندگان کشورهای عضو D8 بتوانند با پیش زمینه مناسبی از طراحی دستورالعمل‌های پروازی بتوانند سرویس های بهتری ارائه دهند و این جلسات راه را برای ارتقا دوستی و فرهنگ اسلامی کشورهای D8 هموار کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کارگاه ، طراحی ، پرواز ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.