سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است

رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت 13 آبان طی صدور بیانیه ای گفت: 13 آبان ماه نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در این بیانیه آمده است:سیزدهم آبان ماه ؛ تداعی رویدادهای مهمی چون تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملا شدن سیاست ها و نیرنگ های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی و جانفشانی جمعی از دانش آموزان انقلابی است.

این بیانیه آورده است:آنچه طی 34 سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است، چنانکه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، تثبیت کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.

در ادامه بیانیه آورده شده است: ملت همیشه در صحنه ایران با نمایشی عظیم از وحدت و همدلی و با حضور گسترده در راهپیمایی این روز ضمن تکریم رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ دانش‌آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی الگویی از شهامت و شجاعت را به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان ثابت خواهد کرد که روحیه استقلال طلبی و خودباوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه در ایرانیان زنده استب/.

برچسب ها: اصفهان ، روز ، استکبار ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.