سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

مرگ بر آمریکا‌‌ همان شعار «هیهات منا الذله» است

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان شعار مرگ بر آمریکا را‌‌ همان شعار هیهات منا الذله دانست.

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: مرگ بر آمریکا که سال‌ها ملت بزرگ ایران بر زبان جاری می‌کنند‌‌ همان شعار هیهات منا الذله است.

وی افزود: 13 آبان یکی از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی است که فتح لاله جاسوسی و قیام مردم انقلابی علیه رژیم ستمشاهی به حمایت از امام خمینی (ره) در این روز بوده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه 13 آبان نماد مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است بیان کرد: تا زمانی که آمریکا استکبار جهانی است، زیاده طلبی دارد، با زبان زور صحبت می‌کند و تا زمانی که حامی منافع نامشروع صهیونیست‌هاست شعار ملت ما هم مشخص خواهد بود.

وی با بیان اینکه شعار ملت ایران در مقابل آمریکا‌‌ همان هیهات منا الذله است تصریح کرد: این شعار در عصر حاضر در شعار مرگ بر آمریکا تجلی پیدا کرده است.

این رزمنده دفاع مقدس یادآور شد: مرگ بر آمریکا یعنی ما همیشه مردانه ایستاده‌ایم و هیچ‌گاه ما جانب حق و حقیقت را در جهان‌‌ رها نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی دین، شرف و خاک پاک وطن خود را هیچ‌گاه به دست متجاوزان نخواهیم داد.

حاجتی با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: مردم شریف ما با بصیرت کامل در روز 13 آبان امسال نیز با همتی بالا‌تر از گذشته شرکت می‌کنند و مرگ بر آمریکا را با صدای بلندتری سر خواهند داد.

وی تاکید کرد: ملت ایران اجازه نخواهد داد جریان سازش‌طلب و جریان لیبرالیسم پنهان در پشت پرده با شعارهای زیبا، خواسته‌های شومش را به اجرا درآورد و جریان مقاومت در داخل کشور را تضعیف کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با تاکید بر این نکته که ملت ما هوشیار و با بصیرت هستند اضافه کرد: ملت ایران پشت سر ولایت حرکت می‌کنند و در مبارزه با استکبار جهانی عزم خودشان را جزم کرده‌اند.

وی خطاب به مسئولان کشور نیز گفت: مسئولان دیپلماسی ما موظف هستند در چهارچوبی که رهبر انقلاب گفته‌اند بدون لغزش و عقب نشینی قدم بردارند.

به گفته امام جمعه موقت اهواز، مسئولان کشور باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب وظایفشان را به خوبی انجام دهند و شعار مرگ بر آمریکا هم یک پشتیبان خوبی برای مسئولان در مذاکرات خواهد بود./ج1

برچسب ها: استکبار ، منویات ، حوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.