سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

توسعه و تجهیز پایگاه های امداد ونجات کشور ادامه می یابد

مدیر پایگاه های امداد و نجات هلال احمر کشور گفت:توسعه و تجهیز پایگاههای امداد سراسر کشور در سال 93 از مهمترین برنامه ها و طرح های امداد و نجات کشور است.

ˈرمضانعلی رهبریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: 31 دستگاه خودرو مجهز امداد و نجات برای نخستین بار در سال 92 در اجرای هر چه بهتر طرح زمستانه به تمامی استانها تحویل می شود.

وی از تحویل یکدستگاه از خودروهای نیمه سنگین امداد و نجات با تجهیزات کامل اطفای حریق به هلال احمر شهرستان دماوند به دلیل استفاده در محور استراتژیک و پرتردد فیروزکوه خبر داد.


مدیر پایگاه های امداد و نجات کشور از اجرای طرح زمستان امسال خبر داد و گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر در بخش های کوهستان و جاده ای همچون سنوات گذشته فعال خواهند بود.

وی همچنین از فعالیت نیروهای امداد و نجات ساحل و دریا و کولاک در طرح زمستان سال 92 خبر داد و افزود: برخلاف سنوات گذشته، تمامی پایگاههای سراسر کشور در طرح زمستان سال 92 حضوری فعالتر خواهند داشت.

رهبری درادامه گفت:برگزاری دوره های تخصصی در گروه های امداد و نجات کوهستان، کولاک، جاده ای، دریا و ساحل همچنان در اولویت برنامه های پایگاه های امداد و نجات قرار دارد.

وی افزود: شهرستان دماوند به رغم تامین نشدن اعتبار مورد نیاز، توانسته است در ایجاد دوره های تخصصی، دپو لوازم مورد نیاز زمستان ، تجهیز و آماده سازی پایگاه ها پیشرفت چشمگیری داشته باشد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.