سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

یک ترفند برای آن‌هایی که زیاد از ایمیل استفاده می کنند

ممکن است بخواهيد ايميل آدرس جديدي را بسازيد اما نگرانيد که ايميل هاي خود را در حساب قبلي از دست بدهيد برای آشنایی با این کار باید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ممکن است بخواهيد ايميل آدرس جديدي را بسازيد اما نگرانيد که ايميل هاي خود را در حساب قبلي از دست بدهيد. جالب است بدانيد که در سرويس هاي ايميل ياهو و جيميل اين امکان را داريد که ايميل هاي خود را از يک حساب کاربري به حساب ديگر منتقل کنيد و همه آن ها را در ايميل جديد خود داشته باشيد.

 در اين مطلب تنظيمات مربوط به اين ترفند را آموزش مي دهيم.

در جيميل بعد از وارد شدن به حساب کاربري خود، گزينه Accounts and Import در صفحه تنظيمات (setting) را بزنيد و روي Import mail and contact کليک کنيد. جيميل مي تواند ايميل هاي شمارا در Yahoo!، Hotmail و AOL و ديگر سرويس هاي ايميل که از پروتکل POP3 استفاده مي کنند، بازيابي کند.

 البته اين فرآيند ممکن است ساعت ها يا حتي روزها، بسته به تعداد ايميل هاي شما، طول بکشد. اما اين خدمات را در ياهو بايد در سرويس Yahoo Mail Plus جست وجو کنيد. بعد از وارد شدن به حساب ايميل ياهو، وارد بخش Mail Account در Options شويد و سپس روي دکمه Add کليک کنيد. در صفحه باز شده از شما خواسته مي شود ايميل قديمي خود را وارد کنيد.

در صورتي که ايميل از طريق POP3 قابل دسترسي باشد، اين گزينه پيام هاي موجود در ايميل قديمي شما را وارد ايميل جديد ياهو مي کند.

در اين حالت اگر بخواهيد ايميل خود را از جيميل به ياهو تغيير دهيد و پيام هاي قديمي خود را در ياهو داشته باشيد، بايد وارد اکانت جيميل خود شويد، تب Forwarding and POP/IMAP در تنظيمات جيميل را بزنيد و گزينه Enable POP for all mail را فعال کنيد. هنگامي که آدرس جيميل خود را در ياهو وارد کرديد، ياهو شروع به انتقال پيام هاي قبلي مي کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.