سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناقصه رژیم صهیونیستی برای ساخت حدود 1800 واحد مسکونی در کرانه باختري و بخش شرقي بيت المقدس

سازمان غير دولتي "صلح اکنون " اعلام کرد اسرائيل يکشنبه پيش از ديدار جان کري وزير امور خارجه آمريکا به فلسطين اشغالي مناقصه هايي را براي ساخت 1859 واحد مسکوني در کرانه باختري رود اردن و بخش شرقي بيت المقدس منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، ااين سازمان  غير دولتي مبارزه با شهرک سازي تصريح کرد اين مناقصه ها به 1031 واحد مسکوني در کرانه باختري اشغالي و 828 واحد مسکوني در بخش شرقي بيت المقدس مربوط مي شود.
هاجيت اوفران کارشناس اين پرونده در سازمان غير دولتي اسرائيلي صلح اکنون اعلام کرد: تا چند ماه ديگر، وزارت مسکن و شهر سازي برندگان اين مناقصه ها را انتخاب خواهد کرد و پيمانکاران انتخاب شده مي تواند کار ساخت اين واحدهاي مسکوني را آغاز کنند.
علام اين خبر پيش از ماموريت جديد جان کري وزير امور خارجه آمريکا به اسرائيل و سرزمين هاي فلسطيني صورت مي گيرد.
کري که معمار ازسرگيري گفتگوي مستقيم بين اسرائيل و فلسطينيان پس از سه سال وقفه در اواخر ژوئيه است به تنش هاي اخير به ويژه پس از تصميم اسرائيل در سرعت بخشيدن به شهرک سازي در بخش شرقي بيت المقدس و کرانه باختري  در آزادي آزادي 26 اسير فلسطيني اذعان کرد.
کري در عين حال يکشنبه گفت در خصوص روند صلح اسرائيل و فلسطينيان خوشبين است و اعلام کرد درباره پيشرفت هايي در ماه هاي آينده خوشبين است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.