سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نويی: بازیکنانم با معرفت بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص برد تیمش مقابل سايپا گفت: میزبانی سايپا کرج عالی بود و ما توانستيم در اين بازي با يک گل به برتري برسيم.

امیر قلعه نويی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپای البرز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه توانستیم مقابل سايپا به پيروزي دست يابيم که از اين جهت بسيار خوشحال هستيم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلالافزود: بازیکنان ما بامعرفتی خاص و همچنين با بهره گیری از تلاش و دوندگی در زمین بازی کردند و من از همه آنها تشکر می کنم. 
 
وي در خصوص ميزباني سايپا کرج نسبت به راه آهن در تختي اظهار داشت: میزبانی کرج بسیار عالی بود نه مثل تختی تهران که هیچ امکاناتی نداشت و جای دارد که از مسئولین ورزشگاه تقدیر به عمل بیاورم. چمن زمین اين ورزشگاه نسبت به تختي بهتر بود و قابلیت اجراي تاکتیک فوتبالی را داشت و برای برگزاری بازی مناسب بود.
 
قلعه نويی به عدم در اختیار داشتن بازیکنان در طول فصل اشاره و عنوان کرد: متاسفانه دلیل نوسانات و گاها ضعف تیم استقلال در اختیار نداشتن عده ای از بازیکنان کلیدی تیم بود که تیم را با مشکل مواجه کرد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال ادامه داد: در نیم فصل دوم نیز باید با اين شرايط کنار بياييم زيرا 6 بازیکن را به دليل حضور در تيم ملي در اختیار نداریم. 
 
قلعه نويی تصریح کرد: چهره های فوتبالی نباید ارزش های اخلاقی فوتبال را از بین ببرند و باید در ارتقای فوتبال زیبا و بااخلاق گام بردارند. 
 
وی خاطرنشان کرد: سایپا تیم خوبی است و مثل تیم ما برای پیروزی به زمین آمده بود اما ما از این تیم بهتر بودیم و در نهايت توانستيم با يک گل اين تيم را شکست دهيم.

انتهاي پيام/مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.