سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مولایی:

با بازگشت المپیکی ها، در تیم ملی ناهماهنگي به وجود می آید

ملی پوش دسته ۱۰۵ +کیلوگرم کشورمان گفت: با بازگشت وزنه برداران المپیکی به اولین اردوی تیم ملی قطعا شاهد دودستگی خواهیم بود.

بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: وزنه برداری رشته رکوردی است و هر ملی پوشی بتواند انتظارات کادر فنی را برآورده کند حتما در تیم ملی جای خواهد داشت.

وی در خصوص بازگشت المپیکی ها به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد : هر فردی بتواند ۱۰۰٪ عملکرد خود را نشان دهد جایگاهی خواهد داشت و ربطی به پست و مقام فردی ندارد و اگر معیار بر مدالهای سالهای گذشته باشد پس الان باید حسین رضازاده با ۲ مدال طلای المپیک فیکس تیم ملی باشد! ولی میتوانیم بگوییم با بازگشت ۵ المپیکی در شروع اولین اردو حتما شاهد دو دستگی خواهیم بود.

مولایی در پاسخ به این سئوال که کوروش باقری استعفای خود را از هدایت تیم ملی اعلام کرده یا خیر، بیان کرد : پس از شنیدن صحبت های سرمربی از هدایت نکردن تیم ملی خیلی شکه شدیم ولی تصمیمی بود که ایشان گرفتند و تا به امروز هیچ سند قطعیت از این موضوع را از سوی رئیس فدراسیون را نشنیده ایم و قرار شد تمام ملی پوشان با باقری تماس بگیریم و بخواهیم که استعفای خود را پس بگیرد ، مطمئنم باز خواهد گشت و هیچ وقت ما را تنها نخواهد گذاشت.

وزنه بردار دسته +۱۰۵ کیلوگرم در پایان در خصوص مسابقات جام ریاست جمهوری گفت: در مسابقات جهانی لهستان به من ،براری و سلیمانی گفته شد که باید خود را حاضر کنید تا در رقابت های جام ریاست جمهوری شرکت کنید ولی از طرف رئیس جمهوری روسیه از سلیمی،انوشیروانی ،محمد پور و نصیر شلال به صورت رسمی دعوت شده و الان اظهار کردند در این مسابقات شرکت نخواهند کرد و اگر رضازاده دستور حضور ما در مسابقات جام ریاست جمهوری را اعلام کند با وجود خستگی حاضریم تا در این رقابت شرکت کرده و باز هم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مولایی ، دو دستگی ، اردو ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.